Merry Christmas and a happy new year!!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Loes Hartman - WaarBenJij.nu Merry Christmas and a happy new year!!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Loes Hartman - WaarBenJij.nu

Merry Christmas and a happy new year!!!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

24 December 2005 | Australië, Perth

G'day mates,

Via deze weg wil ik jullie allemaal een hele fijne kerst en al het beste voor 2006 wensen.
Mij staat een warme kerst te wachten (hoewel niet zo warm als 5 jaar geleden :(), dus een echt kerstgevoel zal ik niet hebben. Hier wordt nu vol stress geshopt voor al het eten en vooral alle cadeaus. Na de kerst staat er nog een zeiltrip op het programma en dan komen mijn ouders en oom al weer. Gedurende 3 weken zullen we door Australie trekken met een campertje, ik zal proberen jullie op de hoogte te houden.

Liefs,
Loes

  • 24 December 2005 - 12:24

    Mieke:

    hehe...eindelijk eens de eerste reactie!!
    Zusje...fijne kerst en geniet van dat warme weer...want wij hebben gewoon de kerst die we kennen; koud en regenachtig!!
    Veel plezier met die ouders van ons met oud en nieuw!!
    dikke kus

  • 24 December 2005 - 13:13

    Joyce:

    Hey Loes,

    Jij natuurlijk ook hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. En ja... daarna gaan we gezellig een biertje in de Geus doen!!

    Tot snel!

  • 24 December 2005 - 15:44

    Karin:

    Hai Loes!
    Jij ook hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!!!!

  • 24 December 2005 - 16:22

    Floor:

    Jij ook fijne feestdagen! Laat de warmte je niet teveel van een kerstgevoel beroven; anders sta je gewoon 's nachts op om feest te vieren! ;)
    AS!

  • 24 December 2005 - 17:05

    Clarie:

    Loes, ook hele fijne feestdagen!
    Tot snel! (doen we meteen een nieuwjaarsborrel op VG!)

  • 26 December 2005 - 11:44

    Je Niggie!:

    Jij natuurlijk ook hele fijne Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. Enne, als ik jou was, zou ik niet zo zeuren over de weersomdtandigheden!;) Het lijkt me wel wat om Kerst in een korte broek en met een zonnebril op te vieren! Ik herinner me nog een foto...!
    Leuk je gisteren nog even gesproken te hebben! Heel veel plezier met je ouders en Ome-Willem. Geniet ervan!
    Tot in NL!

    dikke KUS
    je niggie

  • 29 December 2005 - 21:04

    (tante)Marianne:

    Hoi Loes,
    Dank voor je kaart,hij kwam bijna op tijd.Hoop dat je een leuke tijd hebt met Paul,Ellez en Willem.Doe ze veel groeten van ons hier.ik was te laat om ze nog te bellen,dus nu maar zo.Liefs van ons allemaal.

  • 01 Januari 2006 - 17:11

    Hanne:

    Hey Loes,

    Fijne kerstdagen gehad? Natuurlijk ook gelukkig nieuwjaar gewenst en er volgt zeker een jaarclub borrel als je weer terug bent!

    Liefs Hanne

  • 02 Januari 2006 - 14:28

    Oljusja:

    Hoi Loes, bedankt voor je kaartje. Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2006. Doe je ouders en Willem de hartelijke groeten van ons. Ik weet niet waar jullie je nu bevinden, maar ik hoop dat jullie geen last ondervinden van de bosbranden. Geniet van je welverdiende vakantie en tot spoedig. Liefs Oljusja

  • 02 Januari 2006 - 20:08

    Lisa:

    Loes!!! Gelukkig nieuwjaar.

    Hoe is het? Zo te lezen hoef je geen integratietoets meer af te leggen daar.

    Wanneer kom je precies naar Nederland? Kom dan maar eens langs in Amsterdam, daar woon ik sinds november (bezig met afstuderen).

    x Lisa

    p.s. Die duivelsoutfit! Briljant!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Loes
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 24531

Voorgaande reizen:

29 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: